• Кошик порожній!

  • Кошик порожній!

Пользовательское соглашение

КОРИСТУВАЦЬКА УГОДА

 

Публічна оферта

(Публічна пропозиція укласти договір купівлі-продажу товару) 

Продавець: інтернет-магазин "Nosi Eto" - фізична особа-підприємець Калашник Ірина Володимирівна, ідентифікаційний номер 3078307481, адреса: 03058, м. Київ, вул. Борщагівська, 206, оф. 186, який займається продажем товарів, а також наданням послуг з викупу та організації доставки товарів з Китаю за допомогою використання веб-сайту, з одного боку, та

Покупець: будь-яка фізична особа, фізична особа-підприємець, юридична особа, що діє на підставі цивільної чи господарської правосуб'єктності, яка виявила бажання придбати товар за допомогою використання веб-сайту, з іншого боку, надалі іменовані – Сторони, уклали цей Договір про наведене нижче.

 

Розділ 1.

 Законодавство, яке регулює порядок укладання та виконання даного Договору

1.1.            Укладання та виконання даного Договору регулюється: Конституцією України, Цивільним кодексом України, Господарським кодексом України, законами України «Про електронну комерцію», "Про захист прав споживачів", "Про захист персональних даних", а також іншими чинними нормативно-правовими актами.

 

Розділ 2. Визначення термінів

2.1.            Терміни, що вживаються в даному Договорі, мають наступне значення:

«Публічна оферта» - це публічна пропозиція укласти договір (в даному випадку – публічний договір купівлі-продажу товару), який повинен містити всі істотні умови та висловлювати намір особи, яка зробила пропозицію, вважати себе зобов'язаною у разі її прийняття.

«Публічний договір купівлі-продажу товару» - договір, умови якого встановлюються однаковими для всіх споживачів, у якому одна сторона - підприємець взяла на себе зобов'язання здійснювати продаж товарів через Інтернет-магазин кожному, хто до неї звернеться і/або за дорученням Покупця укласти від свого імені, але за рахунок Продавця договір купівлі-продажу товару, найменування, характеристики та ціна якого вказані на сайті Інтернет-магазину, з третьою особою, купити та/або продати товар у третьої особи (третій особі) та передати товар або результат продажу Покупцю, за визначену в цьому Договорі плату. Цей публічний договір купівлі-продажу товару є змішаним договором і містить у собі умови договору купівлі-продажу товару та договору комісії. Умови публічного договору купівлі-продажу товару вважаються прийнятими Покупцем повністю та без заперечень у момент оформлення ним замовлення Товару у порядку, встановленому Договором.

«Інтернет-магазин» - офіційний сайт Продавця, який розташований за адресою [http://nosieto.com.ua/], за допомогою якого здійснюється укладення Публічного договору купівлі-продажу товару на підставі ознайомлення Покупця з описом Товару, наданим Продавцем, шляхом забезпечення доступу до каталогів, проспектів, буклетів, фотографій з використанням системи Інтернет, що унеможливлює безпосереднє ознайомлення Покупця з Товаром або зі зразками Товару під час укладання такого Договору.

«Товар» - (в рамках цього Договору) це продукти одяг, взуття, сумки, аксесуари, а також інші речі (товари) в асортименті, за назвою та ціною, вказаною в каталогах, проспектах, буклетах, на фотографіях Інтернет-магазину.

«Товар, який перебуває у статусі "В наявності"» - це товар, який перебуває у власності Продавця, щодо якого Сторонами укладається договір купівлі-продажу товару.

«Товар, який перебуває у статусі "Під замовлення"» - це товар, який не перебуває у власності Продавця, щодо якого Сторонами укладається договір комісії.

«Персональні дані» - це дані щодо Покупця, необхідні для оформлення та виконання замовлення. 

 

Розділ 3. Предмет Договору

3.1.            Продавець зобов'язується у порядку та на умовах, визначених у цьому Договорі, передати, а Покупець зобов'язується у порядку та на умовах, визначених у цьому Договорі, прийняти та своєчасно оплатити товар.

 

Розділ 4. Реєстрація на сайті та оформлення замовлення

4.1. Для здійснення покупок в Інтернет-магазині, а також з метою забезпечення можливості використання Інтернет-магазину в повній мірі, Покупець повинен пройти реєстрацію на сайті, під час якої вказати свої дані (ім'я та прізвище, адресу електронної пошти, номер телефону, інші дані) , а також вказати свій індивідуальний логін та пароль.

4.2. Після реєстрації на сайті Продавець створює для кожного Покупця окремий обліковий запис (Особистий кабінет), при вході в який Покупець зможе скористатися можливостями Інтернет-магазину.

4.3. Покупець перед початком оформлення замовлення зобов'язаний ознайомитися з повним текстом цього Договору. Реєстрація на сайті Інтернет-магазину, оформлення Покупцем замовлення, а також внесення Покупцем передоплати за викуп та доставку товару з Китаю підтверджує той факт, що Покупець ознайомлений із змістом цього Договору та повністю, без будь-яких заперечень, приймає всі умови цього Договору.

4.4. Покупець після ознайомлення в каталозі з товаром, що його цікавить (зображенням, назвою товару, його описом, складом) самостійно оформляє замовлення, користуючись інструментами Інтернет-магазину. При оформленні замовлення обов'язково вказується назва товару, артикул, кількість одиниць товару, ціна, загальна вартість замовлення, а також ім'я та прізвище Покупця, його контактний телефон, адреса доставки Товару, способи постачання та оплати Товару, інші дані, необхідні для коректного оформлення замовлення.

4.5. Представник Продавця зобов'язаний протягом дня з 10:00 до 19:00 зв'язатися з Покупцем для уточнення умов замовлення. Покупець, у свою чергу, може зв'язатися із Продавцем, використовуючи контакти, вказані на сайті Інтернет-магазину.

 

Розділ 5. Умови оплати

5.1.             Оплата Товару, що перебуває у статусі "Під замовлення", здійснюється Покупцем на умовах 50% передоплати вартості обраних товарів. Частина вартості замовлення, що залишилася, оплачується при отриманні товару.

5.2. Оплата Товару, який знаходиться у статусі "В наявності", здійснюється Покупцем на умовах передоплати, яка дорівнює сумі, що покриває вартість доставки у дві сторони. Частина вартості замовлення, що залишилася, оплачується при отриманні товару.

5.3. Оплата Товару, що поставляється за кордон, здійснюється за 100% передоплатою.

5.4. У рамках цього Договору сторони визначили такі способи оплати Товару (більш детально зі способами оплати товару можна ознайомитись на сайті Інтернет-магазину за посиланням: http://nosieto.com.ua/oplata.html):

5.4.1. готівковим платежем кур'єру "Нова Пошта";

5.4.2. онлайн оплата банківською карткою;

5.4.3. терміновий грошовий переказ;

5.4.4. через банківський термінал;

5.4.5. готівковим платежем у відділенні транспортної компанії.

5.5. Оплата всіх комісій банків та/або платіжних систем здійснюється за рахунок Покупця.

5.6. Вартість замовлення з Товаром, який знаходиться в статусі "В наявності", включає ціну Товару, вказану на сайті Інтернет-магазину.

5.7. Вартість замовлення з Товаром, який знаходиться в статусі "Під замовлення", включає ціну Товару, вказану на сайті Інтернет-магазину, вартість доставки Товару в Україну до складу Продавця, а також комісійну плату.

 

Розділ 6. Умови постачання

6.1. В рамках даного Договору сторони визначили наступні умови постачання Товару:

6.1.1. Постачання Товару здійснюється за рахунок Покупця з використанням послуг перевізника – «Нової пошти».

6.2. В рамках даного Договору сторони визначили наступні терміни поставки Товару (докладніше з термінами та умовами поставки товару можна ознайомитись на сайті Інтернет-магазину за посиланням: http://nosieto.com.ua/dostavka.html):

6.2.1. Товар, що знаходиться у статусі "В наявності", доставляється Покупцеві «Новою Поштою» протягом 5 (п'яти) календарних днів з моменту оформлення замовлення;

6.2.2. Товар, що перебуває у статусі "Під замовлення", доставляється Покупцеві протягом 20-45 календарних днів з моменту отримання Продавцем передоплати 50%.

6.2.3. Терміни доставки товарів у статусі "Під замовлення" є орієнтовними і не можуть бути розцінені, як чітко визначені та гарантовані. Фактичні терміни доставки можуть відрізнятися від зазначених на Сайті і не включають:

• вихідні дні;

• офіційні свята;

• дні, за якими банківські установи не працюють;

• тривалість (періоди) затримок, пов'язаних із перевіркою безпеки відправлень;

• терміни митного оформлення відправлень;

• затримки, викликані обставинами, на які Виконавець не може вплинути.

Важливо! Нинішні обставини можуть спричинити затримки доставок. Наприклад, зменшення вантажопідйомності авіаперевезень на ринку, перевірки на митниці, а також безпекові чи карантинні заходи на місцевому рівні можуть сповільнити міжнародну доставку.

6.3. Вартість доставки Товару «Новою Поштою» розраховується за тарифами перевізника та залежить від ваги, розмірів (обсягу) упаковки та оплачується Покупцем.

6.4. Термін міжнародної доставки Товару складає від 20 до 45 днів з моменту отримання Продавцем передоплати. Вартість доставки розраховується індивідуально в кожному випадку, залежно від ваги та обсягу товару, та країни одержувача. Вартість міжнародної доставки оплачується Покупцем одночасно з оплатою Товару.

6.5. Право власності на Товар переходить від Продавця до Покупця з моменту передачі Товару представнику перевізника – «Нової пошти».

6.6. Ризик випадкової загибелі/або втрати Товару переходить від Продавця до Покупця з моменту переходу права власності на Товар.

 

Розділ 7. Обмін Товару

7.1. Покупець має право протягом чотирнадцяти днів з моменту отримання якісного Товару, який перебуває у статусі "В наявності", обміняти його на аналогічний товар інших розмірів, форм, габариту, фасону, комплектації тощо. У разі виявлення різниці у ціні Покупець проводить необхідний перерахунок із Продавцем.

7.2. Вимога Покупця про обмін або повернення Товару, який знаходиться в статусі "В наявності", підлягає задоволенню, якщо даний Товар не був у споживанні, збережено товарний вигляд, споживчі властивості та за наявності доказів придбання Товару у цього продавця (чека, рахунки-фактури) або іншого подібного документа).

7.3. Обмін (повернення) Товару, що перебуває у статусі "В наявності", здійснюється з урахуванням положень Додатка №3 до Постанови Кабінету Міністрів України від 19.03.1994 №172 «Про реалізацію окремих положень Закону України «Про захист прав споживачів», яким затверджено Перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню)».

7.4. Витрати на доставку, пов'язані з обміном Товару, що перебуває у статусі "В наявності", покладаються на Покупця.

 

Розділ 8. Якість товару

8.1. Продавець гарантує якість Товару, який перебуває у статусі "В наявності", в межах терміну придатності або гарантійного строку, вказаного виробником Товару.

8.2. Під час отримання Товару, що знаходиться у статусі "В наявності", від кур'єра Покупець зобов'язаний перевірити зовнішню цілісність упаковки, зовнішній вигляд Товару, переконатися у відсутності видимих недоліків.

8.3. У разі виявлення недоліків Товару, що перебуває у статусі "В наявності", Покупець зобов'язаний зафіксувати їх у акті довільної форми. Акт має бути підписаний Покупцем та представником перевізника або Продавця. За можливості недоліки мають бути зафіксовані засобами фото- або відеозйомки.

8.4. Протягом 1 (одного) дня Покупець зобов'язаний зв'язатися з представниками Продавця та повідомити про виявлені недоліки.

8.5. Сторони погодили, що у разі недотримання обов'язкових вимог зазначеної процедури, Сторонами визнається отримання Покупцем Товару, який перебуває у статусі "У наявності", у належному стані - без будь-яких механічних пошкоджень та повної комплектності.

8.6. У разі виявлення Покупцем протягом гарантійного або терміну придатності недоліків або неналежної якості Товару Покупець має право на свій вибір:

8.6.1. вимагати від Продавця безкоштовного усунення недоліків Товару або відшкодування витрат, здійснених покупцем або третьою особою, на їхнє виправлення;

8.6.2. вимагати від Продавця заміни Товару на аналогічний Товар належної якості або на такий самий Товар іншої моделі з відповідним перерахунком у разі різниці в ціні;

8.6.3. вимагати від продавця відповідного зменшення ціни;

8.6.4. відмовитися від договору та вимагати повернення сплаченої за товар грошової суми.

8.7. Претензії щодо якості Товару, що перебуває у статусі "В наявності", приймаються в межах терміну придатності або гарантійного строку, встановленого виробником Товару. Якщо гарантійний термін на Товар, що перебуває у статусі "В наявності", не встановлений, претензії щодо якості приймаються Продавцем протягом 14 (чотирнадцяти) днів з моменту отримання Товару Покупцем.

8.8. Претензії щодо якості Товару, що перебуває у статусі "В наявності", не задовольняються у разі, якщо буде доведено, що Товар став неякісним унаслідок порушення Покупцем правил користування або зберігання товару, дій третіх осіб, випадку чи непереборної сили. Витрати, пов'язані з доказом причини неналежної якості Товару, несе та Сторона, з вини якої Товар був або став неякісним.

 

Розділ 9. Порядок та умови надання Продавцем Покупцю посередницьких послуг комісії

9.1. Продавець зобов'язується в порядку та на умовах, визначених у цьому Договорі, за дорученням Покупця укласти від свого імені, але за рахунок Продавця, договір купівлі-продажу товару, найменування, характеристики та ціна якого вказано на сайті Інтернет-магазину, з третьою особою, купити та/або продати товар у третьої особи (третій особі) та передати товар або результат продажу Покупцю, за визначену в цьому Договорі комісійну плату (далі – Договір комісії).

9.2. Договір комісії укладається щодо купівлі-продажу Товару, який знаходиться у статусі "Під замовлення".

9.3. Порядок оформлення замовлення, умови оплати та поставки Товару, що знаходиться у статусі "Під замовлення", здійснюється на умовах, передбачених розділами 4 - 6 цього Договору.

9.4. Товар, який знаходиться в статусі "Під замовлення" обміну та/або поверненню не підлягає.

9.5. Претензії щодо якості Товару, який перебуває у статусі " Під замовлення ", Продавцем не приймаються та не розглядаються.

9.6. Продавець не несе відповідальності перед Покупцем за невиконання або неналежне виконання третьою особою, з якою Продавець уклав договір купівлі-продажу товару.

9.7. Комісійна плата Продавця включена у вартість Товару, який знаходиться у статусі " Під замовлення ", що вказана на сайті Продавця.

9.8. Після виконання Договору за дорученням Покупця, Продавець передає Покупцю все отримане за договором комісії майно у порядку, передбаченому цим Договором. Покупець, який має заперечення щодо виконання договору, повинен повідомити Продавця про це протягом трьох днів з дня отримання товару. Якщо такі заперечення не надійдуть, замовлення вважається виконаним.

Детальніше з умовами обміну/повернення товару можна ознайомитись на сайті Інтернет-магазину за посиланням: https://nosieto.com.ua/vozvrat.

 

Розділ 10. Обставини непереборної сили

10.1. При настанні обставин непереборної сили (форс-мажору), неможливості повного або часткового виконання будь-якої зі Сторін зобов'язань за цим Договором внаслідок обставин непереборної сили, а саме: стихійних лих, пожеж, повені, землетрусів, військових дій, масових заворушень, страйків, диверсій , блокади, розпоряджень державних органів, або інших незалежних від Сторін обставин, строк виконання зобов'язань продовжується на такий строк, протягом якого діятимуть вищезазначені обставини та їх наслідки.

Сторона, для якої настали обставини непереборної сили, зобов'язана в електронному вигляді протягом 5 (п'яти) робочих днів з моменту настання цих обставин повідомити іншу Сторону про це, вказати орієнтовний термін дії обставин непереборної сили, а також вжити заходів для зменшення заподіяння збитків другій Стороні.

10.2. Якщо вищезазначені обставини тривають більше 60 (шістдесят) календарних днів, кожна із Сторін має право відмовитися від цього Договору в односторонньому порядку направивши іншій Стороні відповідне повідомлення письмово, або за допомогою електронних засобів зв’язку. У таких випадках жодна із Сторін не має права пред'являти претензію іншій Стороні для компенсації будь-яких можливих збитків.

10.3. Виникнення обставин непереборної сили не є підставою для відмови Покупця від оплати за Товар, який був йому поставлений до моменту виникнення обставин непереборної сили. 


Розділ 11. Відповідальність сторін

11.1. У разі порушення своїх зобов'язань за цим Договором Сторони несуть відповідальність, визначену цим Договором та чинним законодавством. Порушенням зобов'язання є його невиконання чи неналежне виконання, тобто виконання із порушенням умов, визначених змістом зобов'язання.

11.2. Сторони не несуть відповідальності за порушення своїх зобов'язань за цим Договором, якщо воно трапилося не з їхньої вини. Сторона вважається не винною, якщо вона доведе, що вжила всіх залежних від неї заходів для належного виконання зобов'язання.

11.3. Продавець не відповідає за дії державної пошти, кур'єрських служб, транспортних компаній (перевізника), державної митної служби та не може впливати на швидкість доставки. Вказані на сайті nosieto.com.ua та в розділі 6 Договору терміни доставки є приблизними. Продавець не несе відповідальності за перевищення заявлених строків доставки, якщо перевищення строків доставки виникло внаслідок незалежних від Сторін обставин.

11.4 Продавець не відшкодовує збитки завдані Покупцю в разі конфіскації товару митницею країни відправника, митницями транзитних країн чи Державною митною службою України.

11.5. У разі суттєвої затримки доставки Замовлення (більше 60 (шістдесят) календарних днів), Продавець подає заяву на розшук через поштову службу (перевізника). У разі виникнення страхового випадку (ушкодження, недостача, втрата в дорозі), Продавець подає претензію до відповідної служби на відшкодування страхової суми. При отриманні відшкодування Продавець повертає страхову виплату Покупцю.

11.6. У разі несплати, неповної чи несвоєчасної сплати за товар Покупець виплачує Постачальнику пеню у розмірі подвійної облікової ставки НБУ від вартості замовлення за кожен день такого прострочення.

11.7. У разі відмови від прийому доставленого Продавцем Товару, що знаходиться у статусі "Під замовлення", Покупець зобов'язаний відшкодувати Продавцю вартість доставки Товару, комісійну плату, а також сплатити штраф у розмірі 10% (десять) відсотків вартості замовлення.

 

Розділ 12. Порядок вирішення спорів

12.1. Усі спори, що виникають із цього Договору або пов'язані з ним, вирішуються шляхом переговорів між Сторонами.

12.2. Якщо відповідний спір неможливо вирішити шляхом переговорів, він підлягає вирішенню у судовому порядку відповідно до чинного законодавства України.

 

Розділ 13. Інші умови

13.1. Покупець під час реєстрації на сайті Інтернет-магазину та під час оформлення замовлення дає свою згоду на обробку своїх персональних даних відповідно до Закону України "Про захист персональних даних".

13.2. Продавець використовує персональні дані Покупця для обробки замовлень на придбання Товару, отримання інформації про замовлення, передачі електронною поштою, мобільним зв'язком рекламних та спеціальних пропозицій, інформації про акції, розіграші або будь-яку іншу інформацію про діяльність Інтернет-магазину. Для цілей, передбачених цим пунктом, Продавець має право надсилати листи, повідомлення та матеріали на поштову адресу або e-mail Покупця, а також надсилати SMS-повідомлення, здійснювати дзвінки на вказаний в анкеті телефонний номер.

13.3. Покупець надає Продавцю право здійснювати обробку його персональних даних, у тому числі: поміщати персональні дані до баз даних Покупця (без додаткового повідомлення Покупця про це, здійснювати довічне зберігання даних, їх накопичення, оновлення, зміну (за потребою). Продавець зобов'язується забезпечити захист даних від несанкціонованого доступу третіх осіб, не поширювати та не передавати дані будь-якій третій стороні (крім передачі даних пов'язаним особам, комерційним партнерам, особам, уповноваженим Продавцем на здійснення безпосередньої обробки даних для зазначених цілей, а також на обов'язковий запит компетентного державного органу).

13.4. Покупець несе відповідальність за достовірність зазначеної під час оформлення замовлення інформації.

13.5. Інформація, що надається Покупцем, є конфіденційною. Інтернет-магазин використовує інформацію про Покупця виключно з метою функціонування Інтернет-магазину (відправлення повідомлення Покупцю про виконання замовлення, надсилання рекламних повідомлень тощо).

13.6. Інтернет-магазин залишає за собою право в односторонньому порядку вносити зміни до цього Договіру з попередньою публікацією його на сайті Інтернет-магазину.

 

Розділ 14. Строк дії договору

14.1. Цей Договір набирає чинності з дня оформлення замовлення або реєстрації на сайті Інтернет-магазину та діє до виконання всіх умов Договору.

 

Ця угода розміщена на Сайті 01.01.2015 р., із змінами та доповненнями від 20.01.2021 р.